Kontakty
Kontakty
+420 604 700 836
 
info@saruman.cz
 
 
Saruman CZ
 
Březová 436, 687 67 Březová
 
Podpora na chatu
Doprava
Doprava
Doprava zdarma
od 1990 Kč
 
 
Cena dopravy
 
Česká pošta
79 Kč
 
PPL
89 Kč
 
Geis Parcel CZ
89 Kč
 
Geis Parcel SK
110 Kč
 
Potřebujete poradit
Neváhejte nás kontaktovat
 
 
+420 604 700 836
 
 
 
chat
Doprava zdarma
Doprava zdarma
Při objednávce nad 1990 Kč
 
 
Sobotní doručení
Sobotní doručení
V rámci České republiky
 
 
 

Jak objednat ...

Hlavní stránka
 
Jak objednat ...
 
 

Jak nakoupit....

Předem než Vám popíšeme, jak u nás nakoupit, tak Vás vítáme na stránkách našeho e-shopu www.saruman.cz .

Upozornění ......

Internetový obchod zobrazuje ceny v Českých korunách a Eurech, což si nastavíte v levém horním rohu.

Nákupní košík zobrazuje rovněž ceny dle zvolené měny a objednávky probíhají kompletně dle zvolené měny.


No a teď co neni nutné .....

Pro nákupu zboží na stránkách našeho internetového obchodu neni nutná registrace.

Registrace je určena pouze pro zákazníky, kteří chtějí využívat náš bonusový systém, který prolíná celý náš internetový obchod.

Bonusový systém umožňuje zákazníkům sbírat slevové body, které si v nákupním košíku vymění peníze.

Po provedení objednávky obdržíte automatické potvrzení o objednání zboží v našem internetovém obchodě, pokud by se tak nestalo, tak nás informujte na objednavky@saruman.cz nebo telefonicky na +420 604 700 836.

Postup nákupu:

Náš nákupní košík má tři strany na kterých naleznete následující informace.

První strana:

  • Rekapitulace vybraného zboží,
  • Zadání slevového kupónu ( když jej zákazník mám přidělen),
  • Volbu dopravy ( výběr přepravce ),
  • Volbu platby ( bankovní převod, online platba, dobírka),
  • Zadání fakturační adresy,
  • Zadání dodací adresy,
  • Výběr výdejního místa,
  • Zadání poznámky k objednávce,
  • Souhlas s obchodními podmínkami,
  • Tlačítko pro dokončení objednáky,


Druhá strana:

Rekapitulace objednávky a dokončení objednávky.

Třetí strana:

Přesměrování na platební bránu GoPay, pokud byla zvolena platba online a automatické dokončení objednávky.

Jednotlivé kroky nákupu ...

  • Vyberete si zboží a vložíte jej do nákupního košíku
  • Zvolte si počet kusů
  • Zvolte si variantu produktu ( pod je na výběr )
  • Otevřete nákupní košík , kliknutím na políčko " Košík ". Otevře se Vám obsah nákupního košíku.
  • Vložte si slevový kupón nebo použite bonusové pody ( Pokud je máte )
  • Zvolte si způsob doručení ( Výběr přepravní společnosti)
  • Zvolte si způsob platby za objednávku zboží.
  • Daná cena služeb se zobrazí pod soupisem zakoupeného zboží a dopravy.
  • Zadáte fakturační adresu.
  • Zadáte dodací adresu, pokud se liší od fakturační adresy.
  • Pokud chcete dodat zboží na výdejní místo PPL ParcelShop nebo na pobočku České pošty ( Balík na poštu ), tak v tomhle kroku si vyberete danou pobočku dle PSČ ( popřípadě názvu obce).
  • Pokud budete mít posit, že nám chcete něco zdělit, tak nám zanechte vzkaz v políčku " Vaše připomínky k objednávce"
  • Potvrďte obchodní podmínky
  • Zadejte " Dokončit objednávku " a systém Vás přepne na druhou stranu " Košíku " kde provedete kontrolu objednávky a veškerých zadaných údajů.
  • Po kontrole údajů objednávku potvrdíte nebo se můžete vrátit zpět na předešlou stranu objednávky a udělat opravu zadaných údajů.
  • Po potvrzení objednávky stisknutím tlačítka " Dokončit objednávku " systém automaticky dokončí objednávku a přepne Vás na třetí stranu nákupního košíku kde Vám bude poděkováno za provedení objednávky nebo na platební bránu GoPay,  kde si bude moci zvolit úhradu objednávky pomocí platební karty nebo bankovních tlačítek, pokud jste zvolili úhradu objednávky online platbou.
  • Pokud si na platební bráně zvolíte špatný způsob platby nebo neprovedete platbu, tak se nelekejte ( nezavírejte prohlížeč ). Systém Vás vrátí zpět na třetí stranu objednávky a dá Vám možnost opakování platby online.
  • Objdenávka po potvrzení bude automaticky dokončena a vy budete informován o provedené objednávce.
  • O provedení objednávky budete informováni e-mailem.

PPL ParcelShop je služba společnosti PPL, která umožňuje vyzvednutí v síti partnerských výdejních míst společnosti PPL, které nesou označení PPL ParcelShop.

Seznam daných výdejních míst naleznete na webových stránkách přepravní služby nebo při zadávání objednávky do našeho systému e-shopu, který vám nabídne v okruhu 20 km kolem Vámi zadaného sídla/bydliště seznam daných výdejních míst včetně podrobných informací o otevírací době.

Balík na poštu je služba České pošty, která umožňuje vyzvednutí balíku v síti Českých poštu Seznam daných výdejních míst naleznete na webových stránkách přepravní služby nebo při zadávání objednávky do našeho systému e-shopu. Při zadávání výdejní pošty Vám náš systém nabídne i podrobné informace o dané provozovně České pošty

Důležité .....

Při zadávání informací vyplňte veškeré informace včetně telefonního kontaktu a e-mailu, jelikož je to důležité pro kontaktování Vás, jako zákazníka o průběhu objednávky a při doručování zásilky přepravní společností.